Känns som en klump

Ligger i sängen hemma hos min mor i Rågsved!
Många tankar far fram och tillbaka just nu. Borde ha gjort mer en vad jag under detta lov.
Men de får hända på söndag då jag är på plats på skolan igen.

Längtar till mitt rum nere på ön igen. Varför vara hemma i Stockholm?
Hatar att känna denna känsla var gång jag ska lämna allt här hemma.

I helgen var jag hemma hos Emma i Skyttorp ett lite ställe nån mil utanför Uppsala.
Jag gillar de. Fick bara vara sova länge och bara vila. Fick tid för eftertanke. O jag vet att en del
personer är besvikna och arga för att jag inte tagit mig tid att ses men jag orkar inte alla gånger att vara den som tar tag i de hela och ses. Finns mycket annat jag vill nu. Sen att man kastas mellan två personer som är en mitt pungt i sitt liv. De är dem som ska vara de starka. Men nej. En nu en jul som vart helt fel.

Ska försöka sova nu i alla fall! En hel del att göra i morgon! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0