Trolltyg i tomte skogen!

Ligger i bingen och ska strax slafa!
Har varit gabska mycke i skolan dom senaste dagarna!
Amanda o jag ska plugga i morgon!
ENGELSKA!

För snart 10år sen började jag lära mig engelska eller snarare
försöka lära mig de språket!
För första ången på alla dessa år så känner jag att de är kul!
Jag vill bara lära mig mer! Undrar hur detta ska gå?!?!?!
Men de går nog bra! Mycke att lära med har ju Elin!
Hon är nog den grymaste läraren jag haft näst efter Kader/Daniel/Kerstin då dåva!

Aja ska krypa ner nu under täcket och mysa in mig med dom sista sidorna i boken ja
fick låna av Peggy! Sjukt bra är den! Blodläge av Johan Theorin en Ölänsk författare!


Natti natt Kramar och Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0