Tillbaks ner till Öland!

Sitter på bussen på väg ner igen!
Något trött och seg!
Tydligen har de gott vilt till på skolan i natt så
man får vell hoppas på att folk inte för ett jävla liv ikväll!
Men innan jag åker till skolan ska jag fika med Jojo!
Inte fan orkar jag åka direkt till skolan inte.
Lite andrum innan tack!

Igår va en underbar dag!
Mys med dom bästa sen middag senare på kvällen!
Dok hade jag önskat att de va vecka 44.
Så jag han med flera.
Att bara hinna med få dok dom jag har nära.
Johan va helt slut efter att han jobbat hela dagen.
Vart inte direkt nå film för hans del!
Nå väll!
Har en del uppbokat inför vecka 44.
Har lite plats kvar om de är någon som vill
hitta på något.

Kör just förbi kungenskurva/Skärholmens köpkvarter!
Solen har inte riktigt letat sig fram en ur molnen!

Ha en trevlig dag alla där ute!
Kärlek och Kramar

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vill gärna träffa dig en liten stund v 44!!

2010-09-28 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0