Äntligen fredag!

Jaha nu är de fredag och skolan är slut för denna vecka!
Har gjort en hel del i helgen! Ska vell inte direkt säga att
jag legat på latt sidn denna vecka!
Elin min Engelska lärare har köpt in nytt engelska
matrial som är fram taget till dom som har dyselxi!
Jag gillar de skarpt!
Visst det är lite fjantit! Man ska ljuda och jobba med moteriken i händerna.

Klarade trä provet helt och hållet vilket gör att jag har första delen i Natru A klar.
Matte ska jag plugga på i helgen!
Svenskan jobbar jag med dagligen!

Stina är hemma i Edslöv under helgen och Sandra i vetlanda Emma är kvar hemma.
I Helgen så  får pojkarna följande mat!
Frukost ja den samma som föra helgen Lunch lördag tortiline eller hur de nu stavas med
ost sås! Midda Lördag! Kycklin filé med ris och lime sås!

Söndag! Samma frulle som valingt lunch korv med bröd! Midda pasta med pasta med kötbullar!

Men nu ska ja chilla lite innan jag och Emma ska titta på film!

Ha en underbar helg! 
 

Kommentarer
Postat av: peggy

ha en bra helg. kramiz

2010-09-04 @ 00:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0