Hem i morgon!

Så har vell äntligen blogg torkan slutat!
Mins inte senast jag skrev!
Har haft de lite upp och ner men nu börjar allt lösa sig!

Föra veckan flytta jag från hus 6 till B-huset o i tisdags flytta jag från B till C-huset!
Snacka om rund gång snart har man bott i varge hus på skolan ju!

Så i morgon blir de hem till stockholm då va!

Så vad har jag klarat av i skolan sen sist jag skrev?
1.Natur A klar med god marginal
2.Matte blir de Natonela provet efter jul
3. Svenskan har ja bara levererat text efter text

Ligger bra till hos lärarna.
Har som ett lite sido projekt att läsa in Historia och Psykologi A med......

Så just nu mår ALEX sjukt bra och längtar som fan efter snö och ett långt Jullov!


Just jag höll på att glömma! Har ju med mig Emma från klassen med upp till stockholm!
Dok är inte stockholm något nytt för henne. Hon bor ju i Uppsala!

Kramar och Kärlek till er där ute!
 

Kommentarer
Postat av: peggy

syns snart då´ra :-P

2010-10-29 @ 09:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0