Yes jag fixa EKVATIONERNA!!!!!

Så har ennu en måndag i skolan gått till sitt slut!
Jag har haft Elin i morse vi snacka om Subjet Pronomen Objekt Inperfek och massa annat!

Vid nio hade vi Malin! Då vi gjorde de sista grundläggande inför morgon dagens
början på våra Ikoner....
Lovar att jag ska ladda upp foton till er så ni får se.
Vad ska ska innefatta Ikonen är någon som är heligt för mig.
O jag har valt en hel del personer på min Ikon.

Sen så kan jag ju avslöja för alla att jag är sjukt trött då menar jag trött!
Till o med ÖVER TRÖTT.

De vart en rolig midda med fina komentarer med mera!

Jo satte!


Ska slänga mig i soffa o glo på tv fram till 20:00 då Ung & Bortskämd börjar!


Ha en fin kväll alle sammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0