Mys fredag innan man åker tillbaka!

Sitter på Spårfinnar gränd 3 och har de trevligt med mamma o plast mamma
o Emma.

De var ganka tungt att packa ihop alla klädder och saker men
samtidigt är de skönt att åka tillbaka till ön o bara vara!
Vara mer anonym mot här hemma!

I morgon bitti ska jag o Emma ta bussen från Centralen....
I Onsdags va jag hemma hos Johanna efter hon jobbat på gården vilket va jätte mysigt!
Dok vart de sent! Typ halv frya på morgonen men de va skönt!
Båda två fick prata av sig!
O lilla Felix har blivit så stor nu!
Sen att få träffa Peggy oj vilken människa!
Hon är den finaste person jag vet på denna planet!
Finns inte tilräkligt med ord för att beskriva vad hon betyder för mig!

Hon har ett hjärta av guld!

Sen så har vi då Pappa som skulle ringa och så skulle vi ju ses men nej så vart de inte!


Hade bra här uppe i Stockholm!
Jag är året den 18 December och åker hem den 8 Januari!

Kärlek till alla där ute!

Kommentarer
Postat av: peggy

men du e väl för goooo gumman, tackar :-)

ha en bra helg

puss o kram

2010-11-12 @ 23:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0