Jag har en Ipod touch

Jag som sa att jag aldrig skulle köpa en Ipod och nu har de hänt!
Köpte den av en klass kamrat som skulle köpa en Ipod Classic!

Så nu håller jag på att lära mig den o  de går bra i alla fall!

Så vad har jga gjort denna helg då?

Fredag: Myst med Jojo Stina och Emma i klassrummet! Tittade på film på stor bild! Jejj mycket bättre
en den 19 tums tven vi har i huset! Dock så kan man ju se de hela som en nack del.
Våran box till tven är inte bra vänner! Halva bilden försvinner. Nå väll. Efter filmen gick jag och Stina ner och tittade på mer tv i huset. Emma gick på fest i A-huset!

Lördag: Alex pigg som fan efter som ryggen börjar ge med sig efter exantal värk tabletter och ex antal
timmar i Ducshen. Jag måste nog vara den som slösat mest på vattnet denna helg.
Amanda ringde dock och väkte mig förtidigt som vanligt.....Hon hade ingen frukost men de hade jag i alla fall.
Emma ramlade in 05:50 innan för våran dörr så när jag väkte henne vid elva var hon inte glad direkt.
Dagen gick o vi målade på våra panoler som vi ska måla ikoner i veckan som kommer.
Till Midda vart de Köttbullar med Makaroner....
Vid nio begav vi oss till A-huset för lite fest dock drak inte jag :D STÅLT!!!!!
Vid halv ett ringde mamma. Fick ett besked som jag inte ville höra eller ta in.
Kia skulle avlivas.....
Som tur var hade jag Emma och Stina hos mig. Jag lämnade A-huset och gick in till mig.
Nattade Emma sen slaffa jag och Stina i mitt rum. Tittade på Hälsoresan. Stina slockna jag med.....

Söndag: Inte mycke som gjorts idag. Innan mamma hörde av sig befann jag mig i ovisheten skulle
vi avliva Kia eller inte.....
Till midda fixa jag köttfärssås med makaroner och tomatsås till Emma efter som är Vegiterian.
Vid kvart över sex fick jag och Stina för oss att men ska vi spela Bingolotto ikväll?
Ja de gör vi! Men hur hinner vi fixa de? Vi köper dom via internet...
Medans PRO i huset hade sin söndags midda begav vi oss mot konstens hus medans Emma slaffa vidare
i husets soffa.
O gissa om vi fick ut lotterna i bibblan? NEJ!
Så med andan i halsen fick vi springa upp till data salen i huvudbyggnade ni som inte vet så ligger
huvudbyggnaden ca 120 meter från vårat hus. Men klockan visa 18:45 PANIK.
Trots detta han vi ner i tid! Snabbt högde vi volymen så PRO fatta hinten!
Dock van vi inte ett skit!
Men vad gör de vi hade en trvlig kväll i alla fall.
Efter det tittade vi på The Sorcerers Apprentice "Trollkarlens Lärling" en bra film tror jag :P
Jag slängde mig i Duschen.

Så nu vet ni hur min helg har sett ut!
Vad har jag då lärt mig?
1.De går att mys i klassrummet
2.Jag skall aldrig mer handla bingolotter över nätet i sista sekunden
3.Jag är ett proffs på att laga mat

Over end out! Ha en skön natt sömn o glöm inte att titta under eran säng!
De finns inga monster där! 

Kramar oc Kärlek!   








Kommentarer
Postat av: Vevve

VA!? Vad har hänt med Kia?!!

2010-11-22 @ 09:56:29
URL: http://iamvevve.blogg.se/
Postat av: Alex

Som du vet nu så är de okej med allt just nu.

2010-11-22 @ 17:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0