Ikon

Så nu sitter jag fortfarande upp! Har inte sovit sen i onsdags då jag sov två timmar!
Ikväll ska jag se på film med Jojo o tjejerna!
Dock vet jag inte hur länge jag kommer orka vara vaken!
Vill bara kunna sova och slippa värken!

Igår betämde jag mig för hur min Ikon ska se ut.
Ganska coolt att vi får gestalta på de sättet!
Jag har valt att avbilda dom personer som att spår i mig!
Får lägga upp foto på den sedan o sen se om ni hittar er på den Ikonen.

Under veckan som varit har jag haft ganska ont och skolarbetet halkat efter.
Men de löser sig nog med tiden tror jag nog.

I helgen ska jag bara försöka vila och plugga lite då jag inte riktigt har lust men de måste göras.
Till alla er där ute önskar jag er en trevlig helg och allt gott till er!

Kramar och Kärlek

Kommentarer
Postat av: Lukassonja

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-04-13 @ 10:02:21
URL: http://lukassonja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0