Sömn lös natt!

Ligger vaken kan inte sova.....
Bara 18 dagar kvar tills mina 9 månader på Öland är över!
Har varit ett så underbat år men samtidigt något av de jobbigaste jag genomfört!
En nu en mil stolpe har satts ner! Den 16 Augusti så Börjar jag en ny klass nya vänner o en ny prövning!

Saker som jag kommer ta med mig för resten av mitt liv har hänt här!
I rummet! Rum 6 första våningen på 12 kvadrat meter!
Jag blir mig aldrig lik!
Ni blir aldrig lika om man vågar släppa vardagen o se längre. Lika långt bort som till Öland.
"Solen och vindarnas ö" i folkmun.....
Uppleva att man lever o kunna ge sig själv en klapp på axen. "Fan alex du klara de" eller "vist du misslyckades men på de igen"

Jag kan bara vara jag och inget annat!
Ingen kan få mig att se vad jag ser genom mina ögon!
Uppleva de jag känner med mina känslor!
Ingen kan få mig att ge upp!
De är nu det börjar!

ALEX DE ÄR JAG!!!!!!

Kommentarer
Postat av: peggy

visst e livet härligt :-)

2010-05-04 @ 05:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0