Dagen med Torslunda skola!

Kanske en av terminens härligaste dagar idag!
En hel dag med barn mellan 7-12 hade min klass han om idag!
Vi hade natur tema på Schemat!
Läran om Ölands vanligast djur och vatten liv med ett inslag av sop sortering!

En härlig skara med barn möte mig i morse vid en vatten dam neranför Torslunda kyrka idag....
Barn kär som jag är och ÄRFAREn så satte jag igår gruppen med lite hovar och luppar där vi studerade allt från mygg larver till vatten scorpijoner...
FÄRTIGT!!!!!

Efter de så gick vi tillbaka till skolan för lunch!

Köttbullar med potatis och gräddsås med en tatjs av LINGON! Jammi efter en aktiv Förmidda!

På efter middagen hade vi klasserna med barn som var mellan  10-12 år!
JAg värkligen LÖS!
Efter de bar de hem till skolan! Råkade visst somna och missade Engelskan! SKÄRPNING ALEX!
Vilket ska bli!
Slut spurten blir i helgen!
Ska sätta mig ner med allt plugg!

Sen så under den senaste veckan har en tjej i klassen ROAT sig med att komentera min vikt vilket har gjort mig sårad arg och ledsen!
Själv så Äter hon inget och sitter och fäller komentarer som "Alex tar du inte i för mycke nu?" Akta dig Alex du kommer få en hjärt atak! 

Jag har kämpat som fan med min vikt genom hela min uppväxt! Från att ha vägt 145 till 96! Visst de är fortfarande för mycke men jag jobbar på de....

Mår just nu bara skit!
Vet att jag är stark och trivs med mig själv men att gå till person angrep får mig att bli LEDSEN!

Aja ska ner i gymmet nu och TRÄNA SKITEN UR MIG!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Vevve

de ska inte säga något du har ju rasat en massa sen jag lärde känna dig och det är starkt gjort av dig!

Och nu när du har haft massa träningar osv så har det bara hjälp. Skit i den lilla fjollan, både du och jag vet att hon inte har en chans emot dig. På något håll, hon är bara osäker och behöver någon att tracka.

Längtar tills du kommer hem =) Då kan du och jag ta fina promenader med Kia och döda den där bruden i våra tankar :P



Kraaam!

2010-05-05 @ 15:29:49
URL: http://iamvevve.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Håller med Vevve, skit i henne hon är uppenbarligen inte värd att bry sig om.. o försöker själv bara må bättre genom att tracka på någon annan, när hon har så dåligt självförtroende... vet att det kan vara svårt att ignorera, men du är så sjukt duktig som kämpar på o låt inte någon omogen fjolla få dig att tro att du inte är bra för det är du !! :)

2010-05-05 @ 22:06:54
Postat av: peggy

du vet vad du ska göra med små hundar som bjäfser, ignorera...........

Du kämpar på i din takt med vad livet ger dig o det kan ingen annan slå dig på fingrarna för, glöm inte det.

du är en alldeles unik person och vi är många som gillar dig för den du är.

plugga ordentligt nu, snart är du i mål :-)

2010-05-08 @ 08:23:05
Postat av: Alex

Tack Peggy!

Jag kämpar på som jag kan!

Kramar

2010-05-08 @ 23:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0