...............:Jobbig morgon o Dag!:...........

Denna morgon började inte direkt som jag hade tänkt!
De hela började med att ja sov inge vidare.
Vaknade gång på gång!
Vet att det inte är långt kvar tills jag är hemma igen i Stockholm!
Börjar tvivla på ett år till här nere på Öland!
Funderar på att ta en folkhögskola närmare stan!
Typ Strängnäs eller Örebro!
Att sitta så pass fast och längta efter nära och kära där hemma är inte
så kul alla gånger!
De är inte direkt så att man kan ta sig hem i en hand väning!
JÄVLA SKIT Ö!!!!

Visst jag trivs och vill inget annat en att stanna!
Bo och Leva på Öland/Kalmar vore en dröm!
Men så är inte fallet just nu!

Att leva med oro i kroppen och en tomhet i hjärtat!
Dagligen är inte vad jag vill!
Om jag kunde hitta ett sätt att ersätta den som jag saknar så!
Men det går inte!
Vet att de sitter många där hemma och hoppas på mig!
Dom har en tro på att allt ska gå så jävla bra och flytta på!
Men de gör det inte!
Jag vill en sak! Men inlärningen vill något annat!

Så läs på att halka efter för att jag inte kan utrycka mig rätt i skrift!
Är det skriftliga så viktigt?

Inte vet jag!

Möts av röda bokar och understryckningar på varenda text jag lämnar in!
Jag är här för att lära men DET GÅR JU INTE!
Börjar smått tro att jag är helt efter!

Helgen har varit bra till en sådan del att jag träffa min
ÄLSKADE JOJO inne i Kalmar!
Men i övrigt så har denna helg gått ut på att klara KLIVA UR
SÄNGEN!!!

Jag annar en svaka just nu!
TVÅ månader kvar!
Två jävla månader tills man står där på skolgården och får åka hem!
Hem till vad då?
Inte direkt att man är efter längtad av familjen!
Valet kvar står!


Som filmen titlen!

"I TAKET LYSSER STJÄRNORNA"


Kommentarer
Postat av: vevve

Men tills dess har jag troligen en lägenhet, du är mer än välkommen att bo med mig då :)

Kram!

2010-03-16 @ 07:44:34
URL: http://iamvevve.blogg.se/
Postat av: peggy

Svackor klommer var man än är i livet, du måste tro på dig själv , det räcker inte att att andra tror på dig. Du är stark och inte ensam....... kämpa på gumman.

kram

2010-03-17 @ 09:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0