Svar på tal till Peggy!

Japp Wii arm de har man fått men det är så kul!
Äntligen en som gillar och spela Wii!
Dom andra gillar bara ps2/3 eller Xbox 360...DÄR MAN SITTER STILL!

Nee det är inte helt okej!

Jag och Dick från klassen har spelat en hel del!

Ja Peggy du har fått rätt igen Dans spelet är sjukt kul lika så Mario Cart!
Sen så på fredag blir de nytt spel som ska handlas in!

Media market med Per och Dick!
Sen att inte att för glömma ska jag PLUGGA natur kunskap A klart i helgen!
Samhällen med!

Amanda du får rätta!

Just jag glömde nästan berätta!
Jag har fått ett rum i Huvudbyggnaden vilket gör att jag slipper bo
helt "ensam" för tyst i huset längre!

Ville flytta hitt upp innan jul men den fans inga rum lediga!

Laddar upp bilder i morgon eller Torsdag!

Saknar några där hemma!


Aja Natti Natt! 



Något jag ALDRIG KOMMER ATT GLÖMA!
VANDRINGEN ÖVER ÖLNADS ALLVAR!


 


Kommentarer
Postat av: peggy

bra med wii, träna träna :-) men glöm inte läxorna ;-p



nice med flytten, ska bli kul att se bilderna sen.

sussa gott

kramiz

2010-01-26 @ 23:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0