Söndag

Så har helgen svept förbi över Ölands vinter landskap!
Jag ska snart sova!
Ligger i samma rum som Veronica Anna och Mikaela från klassen!
Det har varit mys idag igen...

Amanda är tillbaka på skolan!
Har saknat henne under helgen...

Helgen har varit okej....
Skolan va en enda stor fest i fredags....
Fast då låg vi och tita på film sen spela kort!
Igår så åkte vi runt lite med veronicas bil så den inte sura ur innnan bil provningen i
morgon!

Idag har jag bara degat! Tittat på skidor på tv åkt soppsäck ner för Ölands pulkabake!
På kvällen åkte vi till kläckeberga och hämta mikaela!
Midda sen mys med fika och te!

O nu ligger jag i sängen och bloggar!

Hoppas på att kuna sova bra i natt!
Natt natt!


Saknar Peggy lite måste jag erkänna!

Kommentarer
Postat av: peggy

god morgon.

hoppas du sov gott, det gjorde jag.

tänkte gå o simma på morgonen men jag gör det när jag går hem ist.

ha en bra dag.

kramiz

2010-01-11 @ 09:01:41
Postat av: Alex

Hej HEj!

Sova nja gick vell sådär...

Borde skaffa mig något att läsa på kvällarna dok har jag ingen bok just nu!



Simma Lungt!

KRamar

2010-01-11 @ 13:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0