Jappson!

Har varit en tuff dag i skolan!

Börja tappa stinget!
Måste sätta mig ner och skriva en studie plan för varge vecka!
För nu sitter jag här igen och måste plugga fast jag borde sova efter som
jag varit uppe sen sex och borde sova.

Frullen i morse börja med gröt och maka/te!
Lektion om olika samhäls hälsoplaner!
fika halv tio te!
Sökande info på Stockholms läns Landsting efter Hälso plan/Hälso studier!
Lunch halv tolv Jippi Flyggande jakop
Cross Fitt Pass på 30 min
Referat skrivande om hälsoplanen i stockholms regionen!
halv tre fika te och frukt!
Tre åkte med amanda och veronica till vårdcentralen!
Diagnos på Amanda!?!?!?!? KVALSTER ALLERGI!
Halv fem midda!
halv sju Yoga
halv åtta tvätta till tio!

Efter det vart det Duschen sen läsa mailen och kostantera F A N!
Måste plugga hela natten!

Så god natt på er där ute!
I morgon ska jag lägga upp terminens tränings program!

Kommentarer
Postat av: peggy

sussa gott

2010-01-12 @ 23:19:29
Postat av: Alex

Inte en sitter fast med uppgifte!

Men Natti natt Sussa gott du med!

Kramar

2010-01-13 @ 01:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0