Söndag kväll/Natt!

Hej och Hallå!
Kom hem äntligen till ett snö kaos Stockholm!
Buss resan hem från Solen och Vindarnas Ö
Öland Gick bra!
Åkte direkt till Högdalen och möte upp
Vevve!
Sen bar det hem med mig och all Pakning hem till mamma
I rågsved där man kan säga att det
är gatan som GUD GLÖMDE ATT PLOGA BORT SNÖN!
Men men det va skönt i alla fall!
Vi slänge oss in på mitt rum och bara dega och titta på film!

Lördag!
Ja jag va skit trött efter som jag var vaken i 20 timmar
Innan mina små blå behagade att SLOCKNA!
Låg i sängen till elva! Upp käkade frulle!
Sen tillbaka in i rummet efter som det snö och va klat ute!
Ja somande och sov fram till fem!
Upp lagade midda!
AVANSERAD KOK KONST!
VARMA MAKOR :)
Sen gick vi ner till centrum fylde på med
GODIS & COLA
Tillbaka hem satt och tog det lungt med mamma i köket!
Drak varsin Cider och sen in till sängen och titta på mer film!
Fick prata med Petri en timme och en kvart efter som Vevve ville sova och
Lilla Petri va PIGG!
Ja ja Jag somnade någon gång efter Två!


Söndag Idag allså!!!!!
Upp käka frulle chilla lite sen ringde någon som jag saknat så himla mycke!
Johanna <3
Vi bestämmde att jag skulle titta förbi!
De vart vid halv ett tiden!
Måste bara säga att där har dom jobbat bra båda två!
Va sött LILLPRINSEN är!!!
Peggy måste vara en STÅLT MORMOR!
Aja va där hela dagen...
Fick träffa Jenny en vän till johanna och hennes son Max!
Alla värkar ha skaffat eller kommer skaffa barn nu den närmaste tid!
Men jag kör tvärt om!
LÅna och mys med dom som har småtingar det är mer min grej!
Vi va ute och handla sen avsluta vi dagen med en film kommer dok inte
ihåg vad den hette men det va hur bra som Hälst!
Lämnade Johanna OCh LillPrinsen när Pappa Marcus kom från jobbet!
Möte Vevve och gick till gården!
Skulle träffa Peggy men hon ligger hemma och är sjuk!
Tråkigt men jag får gå förbi henne på JObbet i veckan!
Nu ska jag hoppa i sängen och sova!
Natt Natt Alla Där Ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0