OS-VANCOVER MYS FEST PÅ ÖVERVÅNINGEN!

Så va det fredag!
Den vecka som har varit gick snabbare en va jag trodde att den skulle göra!
Men vad gör det! Härlgt med fredag!
Just nu sitter jag ner på mitt rum!

Min säng som jag sover i!



Min myshörna där jag sitter och läser! Sen en extra säng :D


Klädd skopet och handfatt har dok ingen DUCSH i detta rum!


Myshörnan!


Min sov hörna!

Så nu vet ni hur mitt nya rum ser ut!

Bor i Huvudbyggnadens Norra Flyggel!



Ska snart börja ladda inför OS-VANCOVER!
Sitta i elevcafét med storbild och allt!
Mys Mys vet dok inte om någon annan tänker titta på den!
Skönt i alla fall att jag inte tänker dricka i helgen!
Vet varför jag inte tänker dricka och jag vill inte dricka häller!

Har pratat med pappa!
Känns skönt att jag kan välja själv när jag vill prata med han....
O inte på hans vill kår.....

Kommer sitta i Stockholm vid denna tid nästa vecka!
Längtar redan ditt!
Vill inget annat en hem för sen väntar två häslga veckor!
Lite som händer under vecka 8!

Måndag:Åka till Tatueraren
Tisdag: Träffa Mormor
Onsdag: Ungdomsgrupp
Torsdag: Årsta församling
Fredag: Shoppa ny hjälm efter som jag inte hittar min!
Lördag: Mysa med hunden och packa
Söndag: ÖSTERRIKE "Uttendorf" 6 mil från Saltzburg med Vantörs ungdoms grupp!

Vecka 9
Måndag:

08:00            Morgonbön & frukost

                     Skidåkning i bl a Zell am See och/eller aktiviteter &                  

                     utflykter för den som inte vill åka skidor varje dag.

                     Middag & gemensamma kvällsaktiviteter

                     Aftonbön


Tisdag:

08:00            Morgonbön & frukost

                     Skidåkning i bl a Zell am See och/eller aktiviteter &                  

                     utflykter för den som inte vill åka skidor varje dag.

                     Middag & gemensamma kvällsaktiviteter

                     Aftonbön


Onsdag:

08:00            Morgonbön & frukost

                     Skidåkning i bl a Zell am See och/eller aktiviteter &                  

                     utflykter för den som inte vill åka skidor varje dag.

                     Middag & gemensamma kvällsaktiviteter

                     Aftonbön

Torsdag:

08:00            Morgonbön & frukost

                     Skidåkning i bl a Zell am See och/eller aktiviteter &                  

                     utflykter för den som inte vill åka skidor varje dag.

                     Middag & gemensamma kvällsaktiviteter

                     Aftonbön

Fredag:

08:00            Morgonbön & frukost

                     Skidåkning i bl a Zell am See och/eller aktiviteter &                  

                     utflykter för den som inte vill åka skidor varje dag.

                     Middag & gemensamma kvällsaktiviteter

                     Aftonbön

Lördag:

 

08:00            Morgonbön & frukost

                      Avresa mot Sverige
Söndag:

Åter på Ölands Folkhögskola kväll/natt



Lite vad jag ska göra när jag kommer upp till stockholm!
Kan ju berätta när ja endå är i farten!
Jag mår bra och känns som att jag hittat hem!
Har en inre harmoni som inte passar in i STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Många varma kramar eran Alex aka AXEL

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du verkar ha fullt upp ser jag, hinner du klämma in en träff med mig?

2010-02-14 @ 19:54:27
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0