Lunch med bästa Åsa!

Min dag började inte så bra kan man vell lungt säga!
CSN har inte betallat ut STUDIEBEDRAGET! Vilket ställer till de men löste de ena idag i alla fall!
Tack Oskar Karin o Johannes för att det gick att lösa med resan!

Vid halv tolv möte jag upp Åsa! För som inte vet är hon Diakon i Enskede-Årsta Församling!
De vart en lång lunch med Indisk Ticka Masala tror jag det stavas!
Hihihihi

Sen bar de väg hem till Rågsved igen där jag fick veta att Mormor ska läggas in på Dalens Sjukhus...
Hon är ju inte ås gammal! 78 fyller 79...
Men det känns jobbigt endå...
Inget jag kan styra över men de känns  jobbigt endå...
Åker till Österrike på söndag. Sen åker jag direkt ner till Öland...
Å kommer inte upp förens fredag vecka 13...
Men hon är på ett bra ställe där dom kan ta hand om henne.

Snart ska jag upp till högdalen för att gå förbi gården och hälsa på Peggy...
Någon som jag har saknat....
Johan kommer jag inte hinna träffa efter som han är i Norge och Leker krig med sin trupp från K1...


Aja hunden vill ut!

Tjinga Ling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0