Dag två med klippningen av filmen!

Just nu håller hela klassen på och klipper klart sina filmer som handlar om!
Träning
Kärlek
Äldre
Mat

Min grupp har Kärlek som tema där vi filma barn mellan 6 till 12 års åldern.
I klippet har vi med skolans rektor och en av kockarna från köket!
Jag kommer troligen försöka lägga ut filmen på min bogg i slutet av veckan om jag får.

Att sitta just nu i ett redigerings rum på mindre en 2kvadrat meter det känns!
Igår vart det tjaffs mellan Dick och Amanda!
Dick gick helt över gränsen...
Han borde ha lyssnat och tat till sig de vi sa till han!

Han va ju inte enns med nere på Torslunda skolan/Skolan här och filma....

Men men lunchen är snart slut och jag måste tillbaka!
Hoppas att ni där hemma har det bra och att snön försvinner tills jag kommer hem nästa fredag!



Hare gott så länge!

















Kommentarer
Postat av: peggy

snön lär inte försvinna förens till typ april ;-)



hoppas filmen blir kanon, ska bli kul att se.

kramiz

2010-02-12 @ 20:48:50
Postat av: Alex

Hej!

Hoppas allt är bra med dig och Familjen!

Med mig är det bra!

Sitter och laddar inför OS!

Just nu är det en jävla fest i rummet över mig!

Men Men.....

filmen vart fin och bra!

läraren han dok inte bränna ut den till oss men

jag kan skicka upp en när jag kommer ner till

Öland efter lovet!

Snön hoppas jag försvinner innan APRIL!

Just nu snöar det för tre dagen irad!

2decimeter är väntat över Öland o blåst på 6-9 sekundmeter.....

Ska sova nu...

Natti Natt!

2010-02-13 @ 00:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0