Tredje Advent!

Hej o Hå!
Ska vell säga så mycket!
Jag har kommit så långt att jag kan säga helt öppet!
Jag har ett litet handikapp. Dyslexi läs och skrivsvårigheter.
Efter lite slit och så under hösten hade jag utvecklings samtal
med Elin i Torsdags. Inga rester och jag har utvecklats så himla mycket under
detta halvår!
Tack Elin Lisa Malin Carina Ben Lena och Pia!
Men kort o gott kan jag säga till er att gå in på denna hemsida.
http://www.vibekecebastian.se/
I helgen har vi haft Hatt fest och mys som bara den.
Amanda har jag haft egen tid med.
Trodde fan jag skulle flyga iväg när jag gick till ÖB med Martin!
Emma drack ju upp min cola.
Vibeke var våran gäst lärare i gestaltningen föra veckan. En av Sveriges bästa fotografer.
Men nu ska jag sätta fokus på tven Bingolotto!
Mys pyss segel fnys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0