Nyår! Nytt År! O nya prövningar!

Min Emma åkte hem idag från Rågsved till Uppsala!
Hur mysigt som helst att träffa henne igen!
Just nu är de lite jobbigt på hemma fronten!
Har varit en hel del med Johanna och Felix denna vecka som varit sent men massa
mys och prat om allt mellan himelen och jorden!
Har även hunnit med att träffa en väldigt speciel PERSON! Peggy!
Gud va jag har saknat den personen.
Finns inte ord vad hin betyder för mig.
Skulle man kunna döpa en Stjärna till henne hade jag gjort de för
länge sen.
Men men på denna nyårs natt sitter jag hemma i en tom lägenhet och bara njuter!
Inget kan förstöra min kväll/Natt!
Ja då var det dax för ett nytt år!
Hur ska jag sumera?
Januari: Sjukt mysig med Ölands fina snö täcke!
Februari: Johanna och Marcus fick sin Felix. Jag var i Österike!
Mars: Mormor lever och mår bra
April: Sommaren vart spikad med Jobb
Maj: Skolavslutning och bestämelse för ett nytt år på Ölands folkhögskola
Juni: Bästa Petri tog studenten. Middsommar i Tävelsås
Juli: Jobb med Kyrkan på Familjeläger
Augusti ; Ny klass nya vänner. Möte med Gamla vänner
Spetember: Ett år äldre men vad gör de
Oktober: Skördefest Pappa på Besök
November: Höst lov o massa annat!
December: Julens månad, Alla förväntningar, Jullov
Ska boka biljetter till Uppsala nu!
Hade fint!
O Ett Gott Nytt År Alla Där Ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0