Juldagen!

Jag ska i alla fall Tacka pappa för de fina julklapparna och mamma med.
Sen så var jag med på midnatts mässan och hjälpte till! Delade ut nattvarden.
Shit va jag var nervös. Specielt om de är så många som de var.
Men de gick bra i alla fall. Träffade på Peggy Karin Johan och Josefin i kyrkan med.
Men för att komma till sak så fick jag den bästa julklappen jag någon sin kunde få.
Chris och jag har börjat pratat igen! Ett steg i rätt riktning! Ska i alla fall fira min nästa jul
på hemlig ort! Inte en Chans att jag firar jul hemma igen.
Nu ska jag inte bli för personlig här igen.....
I alla fall så hjälpte jag till på Högmässan med Karin idag också. Skönt att träffa någon som vet vad man känner
Man slipper att prata om de som känns fel och jobbigt! Dock kommer jag inte träffa henne eller
någon annan förens på påsk lovet efter som jag valt nu att inte åka hem under sport lovet.
De är både på ont och gott.
Men ska inte misströsta för de. Får passa på och träffa alla jag vill innan jag åker hem den 2 eller 3 Januari 2011!
Ha en fin kväll där ute!
Pussar och Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0