Hjärnsläpp

Så har man sovit vid fel tillfället igen!
Innan middagen hade jag tok ångest med en krydda av hjärtklappningen!
Att man inte vågar konfrontera öga mot öga.
Nee då ska man plocka mig över en jävla CHATT!
Skriva o konfrontera mig på de sättet där jag inte kan försvara mig med skrift!
Blir bara så arg/sur/negativ!
FAN FAN FAN FAN
Kan du inte bara säga att du vill prata öga mot öga?
Men nej du ska sitta bakom en JÄVLA data skärm o tycka synd om dig att
de är jag som tycker fel och känner fel!
Nej! Nej! Nej! Nej! Nej! Nej! Nej! Nej! Nej! Nej! Nej! Nej! Nej! Nej!
Sen att du sakta men säker sätter den finnaste i mitten och spelar ett jävla spel!
Att du ens vågar göra detta!
Varför ska hon hamna mitt i mellan bara för att du inte vågar!
Vågar säga något!
Du om någon vet inte hur man för ett samtal!
Den finaste! Är den jag har kär!
Kär så de skär i hjärtat när du ber henne göra saker man inte ska be en vän göra!
Nu finns de inget mer att skriva!
Finns inga ord kombenationer att skriva!
Skriva hur du slänger över din jävla ångest!
Lär dig hantera och konstatera
att de är bara du som kan flytta ut ur din bubbla med ÅNGEST!

Kommentarer
Postat av: Är du arg?

Trodde ditt 2 år på skolan skulle bli ett lika fint år som ditt första!?

2010-12-08 @ 22:17:00
Postat av: Alex

Ja de trodde jag med!

Men som väntat får man en ny väg att vandra i sitt liv som gör de hela lite mer komplicerat.

O vem e du?

2010-12-10 @ 18:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0