Plugg i köket på skolan!

Jaha då är man klar med dagens pluggande!
Sjukt skönt!
Engelskan är klar! Sen ska jag bara läsa en bok för Elin min engelska lärare!

Om skolan börjar så här bra kan de bara gå bättre!

Min första inköp på ÖB idag med!
2 Paket tvättmedel
1 flaska softlan äppeldofande sjölmedel
1 tandborste! Grön av märket Colgate
1 DvD film
Halstabletter
1 Påse bilar
2 Påsar tuggumi
------------------------------
135.50:-

Inte alls farligt!

Som sakt jag är så glad och lycklig just nu!
Ingen nej ingen kan ta de i från mig!

Sov gott alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Caspermargrete

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-11-26 @ 15:02:43
URL: http://caspermargrete.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0