Onsdag och de börjar närma sig av färd mot Öland!

Jaha nu har de gått 14 veckor sen jag lämnade ön och ett långt sommar lov har passerat!
Så vad har jag gjort då under sommaren?
1.Inte bloggat
2.Solat badat
3.Jobbat
4.Varit i Växjö/Tävelsås/ingestad
5.Njutit av att vara med vänner och familjen!
6.Ätit för mycke Ben&Jerry.....
7.Har gjort ett blås test hos farbror blå!

Rent ut sakt den bästa sommaren på länge!
Just nu så sitter jag i mitt rum hemma i rågsved och funderar på av jag ska
packa ner i väskan.
Dok vet ja att Wii spelet ska med. DVD-Boxen o bökerna som jag fick låna av Peggy idag!
Skumtimmen och Blodläge av Johan Theorin en Ölänsk författare.
Någon jag kommer att sakna! Peggy allså inte författaren!

Något jag kommer behöva läsa under resan ner till Öland!
Ikväll om typ 5 timmar ska jag tvätta de sista av klädderna sen packa ner dom i väskan.
Känns konstigt att man ska lämna allt igen när man kommit in i en "rutin" Stockholms stressen och byta
den mot något lungnare Öland/Skogsby/Kalmar!


Tre saker jag ska komma ihåg för kommande termin!
1.Blogga så ni här hemma vet vad jag gör!
2.Läsa fler böker o njuta av den Ölänska naturen!
3.Göra detta till mitt år ingen annans!

Till sist!
Kommer att sakna alla här hemma! Men vi ses snart igen!
Fredag vecka 43 kommer jag hem för lov!

Kramar o kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: peggy

Bra där, låter som en bra planering inför hösten.

kramizar

2010-08-11 @ 14:32:37
Postat av: Alex

Visst gör de! Kramis

2010-08-11 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0