Om jag kunde skulle ja....

Skicka alla mina fina minen och bilder från denna
underbar plats till er där hemma!



Har inte haft tid att uppdatera varge dag. Men igår va min Mikaela här och hälsa på.
Hela sommaren har jag längtat efter henne!
Men igår så....

Hämtade upp henne hemma i Kläckeberga.
Åkte över bro till den finaste platsen på denna jord!
Öland! Solen och Vinarnas ö!
Tittade på film och käkade Ben&Jerry!

Sen så fixade jag natta mat till Robin och JOhan som varit i kalmar och
Gadda sig!

Efter de vart de sängen.
Finns inget som är så skönt som att känna närhet av någon man tycker om!
Ja somnade direkt och sov nästan hela natten. Vaknade dok till när hon
fick för sig att lägga på mig täcke som jag ej använder.

De är så skönt för mig att känna att man har en så fin vän som henne.
Att bara kunna ligga och mysa titta på film och bara vara.
Inom en snar framtid drar hon i väg till Taize och jobbar i två månader.

Vilket känns jobbigt! Men vi kommer ses igen.


Satt vid havet idag och tänkte på en speciel person hemma i Stockholm!
Peggy! Har hälsat ön från henne! O även besökt stränderna för att
sms hem lite Ölands dos till henne!

Ska ut till resten av klassen och vara social!

Kärlek och Kramar trevlig Kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, va nice......... kände vinden i håret o hörde vågorna mot strandkanten :-)

2010-08-28 @ 11:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0