Jaha!!!!!

Så har man genomfört en hel dag i skolan!
Trivs bra i klassen!
Hamnade helt själv med 5 andra killar vid bordet i klassrummet!
Känns skönt i alla fall!
Ska fixa internet på min data i morgon så jag kan blogga och titta på web tv!

I morgon ska vi typ LÄRA KÄNNA VARNDRA MER....
Kommer nog gå bra tror jag!
Amanda fyller 21 idag med Grattis Grattis!




Halft om halft fest i huset idag med!
Dok dricker jag endast Coca-Cola!

Lite om folket i huset!

Robin 19 Öläning!
Johan 20 Öläning!
Kalle  21 Solna bo!
Felix 21 Sollentuna bo!
Amanda 21 Växjö bo!
Alex 24 Stockholm AKA Rågsved!

Känns helt okej för min del!
Känner Amanda sen tidigare o sen att vi bor med fyra grabbar helt OK!!!!!!!!!

Ni som sitter där hemma och läser bloggen kan ju skicka ner något till mig som ja
Kan smygga mina vägger med! Är lite tomt o de skulle vara roligt med något annat en de vita väggar jag
har nu!

Alexandra Pettersson
Ölandsfolkhögskola
ölands skogsby 144
386 93 färjestaden

Aja ska vell gå tillbaka till huset! Sitter i Biblioteket just nu!
Peggy Stort tack för lånet av bökerna de hjälpe igår när jag låg sömn lös första natten på skolan!

Kramar och kärlek till er där ute!

Kommentarer
Postat av: Vevve

Jag ska hitta något riktigt kul och printa ut =D hihi

Kraaam!!

2010-08-17 @ 22:43:58
URL: http://iamvevve.blogg.se/
Postat av: peggy

ska kolla om jag hittar nått fint.

kram

2010-08-18 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0