Tillbaka nere på Öland....

Skönt att vara tllbaka...
Komma tillbaka till något tryckt och rutiner som funkar för mig....
Har träffat den nya tjejen i klassen...
Hon värkar helt okej...
Kan vell Säga att B1 och B2 har lyckats med sitt jobb att dela på klassen..
Halva gänget är sjuka i förkylng efter att man bytt kropps vätskor med varandra...
Aj nog tjatat om de...

Möte upp Amanda och Käka midda med henne och Jörgen...
Ungspankaka med becon och lingon sylt mumma.....
Sen så gick ja ner i tvätt stugan sen in i gymmet...
Efter de strax innnan hockyn börja vart det lite städd i rummet..

När jag stod och gjorde te kom frida i huset och börja snacka om att det skulle vara mitt fel för att hon fått en
Varning av skol ledningen att hon inte skött sig....
INte fan är det mitt fel att hennes pojkväns pappa väker halv huset sen hävdar hon att hon inte haft någon
på sitt rum vilket inte är sant...
Men men det hela ledde till att jag har samtal med skol ldningen i morgon....
Hon har snackat och sakt att de jag sakt inte skulle vara sant att det är jag so borde lämna skolan...


Men jag ska stå på mig som i vanlig ordning och sitta där och säga va jag vet sen får vi
se vem av oss två som Åker ut från skolan!

Nu ska jag sova i alla fall har en hel del att hålla i i morgon!!!!

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0