Söndag kväll!

Sitter en med historian...
Fattar inte direkt va det är jag ska skriva..
Får fråga lärare i morgon...

Så vad har dagen bjudit på?
Vakna av mig själv vid halv åtta.
Gick ur sägen vid Åtta. tog mig en dursch sen plocka jag ihop lite läxor...
Ganska nice måste jag säga...
Knalla ut i köket och fixa frulle. Fan va det såg ut...
Sopper disk gammal mat öl burkar...
Aja det har varit fjortis parti hela helgen i huset...
Fast jag har inget med de att göra *LER*
Sen satte jag uppe i kafiterian och titta på nyhetsmorgon ganska intresant...

Amanda och hennes Matihas kom och käka frulle sen va diskutionen i gång.
Hur stavar man dreggla?

Amanda:Dregla
Mathias:Dreggla
Alex:Dreggla
Men det sluta inte där fick ringa Peggy för ett slut gilltigt svar efter som ingen av oss orkade kliva ur soffan
och googla på det *haha*
Aja sen vart det film fika...
Men vart någon stans va KAPTEN JÖRGEN?

Det fick vi reda på sen han hade somnat och vaknat upp i norra flyggens tv rum!
En bra bitt från hus 6 hahha
sen vart det Pizza nere på Robertos Pizza nere i Färjestaden...
Den första av tre på rad....
Det har blivit en standa Varge söndag är det Pizza/kebab rulle/Hamburgare/Tunnbrödsrulle
Ingen orkar fixa midda!

Aja ska fortsätta med Historian!
Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0