På väg hem till Öland.....

Så sitter man här igen på bussen.
Det vart Swebusexpress 359:- senare...
Trådlöst internet på bussen det är ju nice....
Är strax i södertälje....
Dom flesta sover men jag pluggar...
Lite att göra om jag säer så....
hihihihihihihi
Men men bokar nästa resa upp till stockholm redan nu så det blir billigare att åka upp...
 

Tiden i stockholm gjorde att jag fick mer klarhet i vad som finns där upp och va jag
Har på Öland. Vart en chock först när jag började känna av allt.
Men just nu känns det bara helt okej att lämna. Får vell ta en sak i taget.
Kommer ju inte direkt sakna stockholm. Det är nog bara personer mer specifikt jag kommer att sakna....
Nee nu ska jag ta tag idag och göra lite nytta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0