Mmmm

Sitter på rummet läser lite ur läxa som ska vara inne på måndag...
Kan inte rikigt sätta fokus på det jag border..
Historia....No shit

Dom senaste dagarna har varit fyllda med helt fel tankar och värderingar...
Ska vell gå ut och gå en sväng och tömma huvudet lite tror jag...
Fan va Alkohol kan sabba bilden av folk..
Saker som man fan inte visste fans finns och saker man mins annade att e person skulle säga
eller göra ser man.

Gång på gång ser jag bara likheter med det som varit på hemma plan.
Visst jag dricker själv men inte i dom mängderna och allt mer sällan.
Vill fan inte bli som mina "Päron"
Fan Fan Fan
Jag bara hatar det...
Alkhol är fan en drog som inte borde finnas på skolor.
Framför allt inte i skolans lokaler...

Fokus Fokus...
Har slagit på lite bra musik och har en kopp te i handen...
Ska försöka fortsätta plugga fast det är Lördag kväll!

Va med Amanda Matihas och Jörgen i Borgholm idag. Fin stad. Önskar att man kunde åka ner och se Öland under sommaren med.

Kärlek till alla där ute!

Kommentarer
Postat av: peggy

hög musik på ipoden......du vet vad du vill eller hur.........koppla bort det du inte kan påverka och njut av vad du åstakommit....... kramizar

2009-09-20 @ 01:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0