Lite av varge

Frukosten på skolan

Huvudbyggnaden

Jag uppe Länge jhon längst ner på södra Öland!

 Mitt hus där vi bor 11 eller 12 vet inte riktigt!

 majs fältet som ligger längs med den södra elen av skolan!

 En kossan som jag fota när vi vad vid stranden med klassen!

 Fotspår i sanden.......

 Sjukt härligt att bara vara utan krav!

 Mysigt med sand mellan tårna!







Så va har hänt idag?
1.Vaknade fick en chock vart är jag? svar:Stockholm
2.Sjukt mycke folk ute i Lilla Högdalen
3.Träffa Peggy Karin Christian Och Johanna




4.Åkte förbi Lollo
4.5 Träffa Snadra Johan Josse Alvåg
5.Tränade på kvällen fast jag sa att ja inte skulle!
6.Fri spel på någon som ska vara min biologiska FAR!
7.kvälls promis med hunden
8.Längtar redan ner till Öland
9.Sova!

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0