Jäsppppp!

Tillbaka nere på Öland!
Sjukt skönt efter tre galet stressiga dagar!
Man kan ju lungt säga att jag inte LÄNGTAR tillbaka!

Måndag: Somnade halv ett upp fem ta bussen som går 6 in till kalmar byte där till en annan buss till flyggplatsen.
Väll framme va flygget fel bokat....PANIK fick ringa runt tills jag kom till rätt person. Flygget om bokat!
Efter landningen va det dax att träffa FOLK. Gick förbi kyrkan träffa Prästen Johannes sen Dikon Lotta. Misse satt i möte Oskar hos Käftis O karin va ledig!
Efter de möte jag Bellan Och Jessie gick förbi gården och snacka lite med JOhanna Peggy Christian och Karin!
Härligt att träffa Johanna och Peggy igen.
Sen hem fixa käket som Bellan och Jessie hade fixat!
TACO MIDDA! Jippi!
Mys fram för tven med Systeryster Jessie och Vovven.

Tisdag: Åkte till farsta vid tio och möte sandra! Hon satt på jobbtorget. När hon va klar där gick vi runt lite jag in handlade nya fotbolls strumpor/benskydd/Fotbolls skor. Efter det gick vi och Donka "Jag vet Peggy ingen bra mat" men jag va hungrig innan föreläsningen på Farsta GYmnasium!
Klockan ett började först som höll på till tre. Efter det vart jag interjuvad av en elev. Möte Lollo vid tuben så jag han inte hem i mellan!
Efter lite rund traskning i Farsta Centrum igen möte vi upp Vevve!
Inne på Donken Hade jag och sandra tidigare under dagen Möt josse som stod glatt bakom kassan och survade gäster med Snabbmat som inte är nyttig!
Men i alla fall vandrade jag Vevve Och lollo till bilen. Den starta fint men avgasröret hoppa ur vilket läde till att vevve mitt på parkeringen lägger sig och Mekar BIL! Lollo står utanför och Fotar jag sitter kvar i bilen och ASS Skarttar....
Men aja vi parkerade nära Farsta Gymnasium där nästa föreläsning började sju!
Dok på denna föreläsning va det typ 50personer på den innan & 600 elver. Slutade halv tio möte lite gamla lärare och så. Sjukt kul. Hem efter det tog ut hunden sen stupa jag i sängen!


Onsdag: Jäsppp hade lätt kunnat lega kvar i sägen och sovit ett bra tag till. Men nej nej först tuben till Skärmabrik där jag käka frulle med Katarina. Sen till Högdalen Möte upp johanna och Åsas son Simon. Vi gick till lek parken och cykla/lekte i sandlådan/spela spel. Efter ett tag kom peggy tillbaka från gymmet! Han träffa henne med innan jag skulle träffa Präst Karin!
Hihi Karin är bra hon. Skönt att bara snacka med någon om allt och inget!
Möte på Misse med hon vart lite ledsen i Ögat när jag krama om Karin först....
Efter mötet med Karin/Fredrik/Misse/JOhannes bar det iväg hem för att packa.
Packa ganska snabbt och insåg att jag hade tid kvar för att åka på Förträffen inför tesze Resan ner till frankrike på Höst Lovet....
Så vad gör jag säger hej då till familjen och hunden åker och möter Vevve i Älvsjö!
Åker till Nacka. Möter Karin/johannes/Misse och dom andra som ska med. Sjukt förvånat tittar Karin på mig.
Kan inget annat en att le (Men alex ARLANDA FLYGET HEM) hahaha. Efter en härlig Mässa ett snapt hej till gamla nära och kära vänner vart de Maraton till bussen till slussen sen tuben till T-Centralen sen Arlanda Express till Arlanda. Jag han från Nacka till Arlanda på En halv timme sjukt snabb är man. flygg resan och incheckningen gick hur bra som hälst. Väll hemma igen i Kalmar vart jag hämtad av en tjej i klassen som körde mig till skolan.
Hemma i huset va det ONSDAGS FEST igen....
SUCK SUCK jag packa upp och fixa mig något snapt att Äta!
Och nu ska jag sova....

Det vart ju nästan en uppsatts dehär men har ju inte bloggat sen i Onsdags!

Natti natt i morgon Väntar nya Äventyr och Fotbolls match mellan ÖLandsFolkhöskola Och Kapella Gården!

KRamar till er alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt att höra att hemresan gick bra :) och det var riktigt snabbt av dig att ta dig till Arlanda på en halvtimme från Nacka, det måste vara rekord ;) det var riktigt skoj att prata med dig i tele i onsdags, men var lite besviken att jag inte var hemma så jag kunde träffa dig... men om 3 veckor ses vi :)

2009-10-03 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0