Tisdag!

Har inte kunnat blogga på ett par dagar nu efter som skolans nät uppkompling inte har funkat som den ska!
Men nu gör den det i alla fall....
Fick svar på Samhälls uppgiften om mass media idag..
Skönt att veta och få respons på det man har gjort och lämnat in.
Hade jag haft ett betyg sen tidigare men ville höja det hade jag legat på vg mvg nivå men efter som jag inte har ett betyg sen tidigare kan jag bara få g. Men va spelar dte för roll?
Ingen i mina ögon i alla fall!

Har varit lite upp och ner dom senaste dagarna!
Men jag har tagit tag i det och flytter en!
Inga problem är olös bara!
Bara man vill ha en förändrig kan man ta tag i det och börja jobba med den!

Fast jag ska inte ta allt som en klack spark.....
Men jag har kommit långt på snart två år!
Men mycke hjälp och stöd i början reste jag mig upp och ville börja om på nytt!
Gick inte direkt i rätt riktning först men nu har jag öppnat en ny dörr och en ny väg att gå på.
Jag går inte själv längre!
Jag har något att så upp för!
Jag kan hålla huvudet hökt och säga "Jag är stolt över att vara Alex" utan att fälla ner blicken!
Det krävs mycke men jag kan och det är viktigt!


En del som har varit jobbigt den senaste veckan är saknaden av Chris!
Chris jag mins när du och bellan va små!
Alla mysiga stunder med hundarna/filmkvällarna.
Känns som en del av mig är borta!
Vet att jag gjorde rätt med att anmälla va jag viste men nu efteråt
Får jag stå mitt kast!
Ett ganska hårt kast!
Varge gång när man kommer hem finns du inte där!

Du bor hos pappa inte så långt bort men vi pratar inte längre!
Fattar att du är arg ledsen besviken men jag ville bara väll!
Aja kan bara säja Jag ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!
Jag kommer stå kvar när du väll väder dig omoch vill ha mig där!

Ska sova nu klockan är för mycke just nu för att vara vaken!
Natt Natt Hjärtat mitt Chris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0