Söndag inne i kalmar MED JOJO!

Så har en helg seglat förbi här nere på Öland!
Nu har jag varit här nere i 6veckor och två dagar!
Känns inte som de...
SNart är det ju lov och jag ska ner till Frankrike med Vantörs Nacka Djurö och Saltsjöbadens
Församling!
Men Men
Lite om helgen!
I fredags så tog jag Jörgen det lungt!
Film och  Hocky i Soffhörnan i kafiterian!
Källen va nice.
Va inne i Kalmar tidigare under dagen och fixa fredags mys.
Lördag!!!
Jörgen och ja skulle hitta något nytt mat ställe så vi tog bilen och
Åkte ner till Mörby Långa men där va allt sängt så vi
Vände om och åkte runt lite upp till borgholm sen upp till Byxelkrog shit
Va nice de va fast det rengna och jag höll på att blåsa bort!
Tråkigt men sant!
HÖSTEN HAR KOMMIT TILL ÖLAND MED!!!!
Hahaha tog en sväng ner till saxnäs och hälsa på Xandra i klassen..
Då jörgen kom på "Fan Alex jagmåste till systemet!"
Men Bolaget hade stängt nere i färjestaden så vi drog till kalmar men där va det stängt
Det med så det vart klädd handling för jörgens del!
Snacka om att man har ögon att se va killar ska ha på sig!
När vi kom tillbaka gick jag in till mig och jörgen in till sig!
De va maskerad på kvällens fest på skolan!
Jag va dok inte ut klädd men va med endå!
Sen så vart det hocky på tv då gick jag ner till mig!
Kvällen gick och det vart snapt natt!
Jag satt och plugga till halv tre!
Får inte kläm på Engelskan och Historian...
Men men
O idag va det Kalmar och Jojo som va dagens höjdpunkt!
Tvätta och käka frulle en slänga sig på pussen in till den stora staden KALMAR!
Efter nästan en timme och en kvart kom bussen!
Väll framme satt Jojo och vänta!
Skönt åter sende!
Fan de va ju typ två veckor sen senast fast vi bara har en 6km lång bro i mellan oss!
Efter en stund gick vi o handla midda och de vart
Billy pizza för min del o MAJSKolv för Jojos del är så himla trött på majs!
Sen så hjälpt jojo till med att fixa till min blogg!
Sjukt fin vart den.
Film när jag kom tillbaka till skolan!
O nu ligger jag i min säng sista natten!
Ska flytta i morgon....
Funkar inte i huset!
Hoppas att allt blir bättre efter att rektorn gick in och flytta om lite
Bland dom som bor i huset!
Aja ska vell sluta skriva och släcka lampan och sova i morgon
är det en ny dag med plugg och träning som gäller!
Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Najs design på bloggen :D

2009-10-05 @ 16:22:14
URL: http://pnillan.blogspot.com
Postat av: Vevve

först, bloggen vart skit snygg!

andra, hoppas allt blir lite bättre nu :)

Bamse Kram! syns snart!

2009-10-05 @ 19:50:22
URL: http://iamvevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0