Sol vind och kalt!

God morgon god morgon!
Shit va se man kan va på morgon!
Hihihi
Nja träning nu på morgonen!
Amanda och Veronica höll Arobix sjukt kul!
Fast man halka om krin och missa lite här och lite där!

Så vad hnder idag?
Lektion igen vid tio med våran tp Sofia fram till lunch.
Efter det är det Pia och bild analys fram till halv tre sen är det fika.
Efter de skriver jag mitt försa matte prov ska bli kul och spännande!

O ikväll är det fotboll som gäller!
Ska bli nice att se på den matchen!

Kommentarer
Postat av: peggy

hej gumman.

somnade halv nio igår o sov till sex i morse.... tror du man e pigg nu då...nä jag e aptrött....

har kört afropower idag iallafall.

kramiz

2009-10-14 @ 19:02:15
Postat av: Alex

Peggy jag tror dig!

Har vell sovit sisodär typ 5 timmar per natt den senaste tiden!

Men men

Ska sova nu kunde inte låta bli att plugga lite

Engelska!



Kramar

2009-10-14 @ 23:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0