Något

Har varit hemma idag...
Lite ont i kroppen förkyld igen inte så kul kan jag med ge....
Men det är sånt som hände...
Har valt att lägga engelska och Historia A på is tills efter höst lovet i alla fall....

I helgen ska jag jörgen och julian fiska/se på fotboll/se film och eventuellt en sväng till växsjö!
Känns skönt med en helg utanför skolan få en sund vid havet uppe vid Ölans nord spätts...
vet e var det är jörgen som har hittat några platser som ska vara bra.

Ska vell försöka hinna med att plugga en del med.

Har insätt att jag är ganska stark som har valt att brytta med dom där hemma och bara lägger krutt på mig
själv. Vill inget annat en att bli klar med skolan...

Denna vecka som har varit har vi skrivit en del under lektionen!
Man har blivit stimulerd till 110% hjärnan är på hög varar nu mera...

Ska sova nu!
DET ÄR EN NY DAG I MORGON MED!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0