Måndag härlig höst dag!

Så va det måndag igen här nere på Öland!
Haha shit jag orkade inte ta mig upp till frukosten i morse!
Klockan ringde sju men klev jag upp NEJ!
Jag gick upp tio i åtta!
Läraren Pav skulle ge oss planeinge för dom kommande 5 veckorna men det gick sådär!
Han drar till Afrika i tre veckor så vi kommer ha tre andra under tiden!

Dagen flöt på kul med lite grupp diskution med klassen på förmiddagen!
Till Lunch vart det Kållpudding med potatis och gräddsås!
På eftermiddagen Hade vi sofia. Snacka en hel del om träning och Äta rätt!
Sjukt kul.

Till middagen fick vi kykling wok.
Jag knalla ner till gymmet och träna.
Försökte få ur mig en hel del av min frustration över att jag inte hänger med
i skolan riktigt!
Har halkat efter som dom hjälp medel jag ska få har lärarna/rektorn inte beställt en!

Tittade på film med Jörgen Amanda Tommy och Örn.....

Men nu tänkte jag slänga upp lite bilder till er så ni får se hur HUS B har sätt ut dom senaste 4 Veckorna!


Men nu är det slut med det!
Jag och fem andra tjejer fick nya rum i huset och dom andra 6 fick flytta!
Så nu kanse man kan få lite studie ro!
Nej nu är det Natti Natt här nere från ÖLAND!

KRamar till er där hemm!

Kommentarer
Postat av: peggy

hej babe.

vilken fin sida......

trista bilder men nu ska det bli bra :-)

plugga plugga o ge inte upp......

kramiz på dig

2009-10-06 @ 08:27:40
Postat av: Sandra

Sorry att jag störde dig i skolan idag men du har en jäkla snygg design nu måste jag säga:)

2009-10-06 @ 14:26:08
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0