Lördag kväll/söndag natt

Så skön dag man har haft idag!
Vakna vid halv elva käka lite frulle sen gav man sig ut på
nya äventyr här nere på Öland.
Jag gick ner till Färjestaden som ligger 5km från Skogsby där jag bor.
Där hyrde jag film och gick sen ner till vattet!
Fast det blåste och va klat fick jag ändå en känsla av frihet inom mig.
Något som va härligt.
Förstår va Peggy menade.
Det va inte en vaken stjäl ute idag på stranden!

väll hemma igen valde jag att laga Hota räkor med vitlök persilja och bagget!
Sen va de lördags mys i soffa som va min grej!
Folket i huset valde att dra in till Kalmar och titta på Bröllops Fotografen!
Den va bra sa dom.

Till midda vart det något enklare midda!
Köttbullar med Mos och lingon!
Mumma

Film igen tittade på
Landet för Länge sedan 1
och
This is England
Bra filmer tycker jag....

Nyligen kom jag in efter att jag pratat med Min Kusin Emma-Lou i mobilen
Ute i nästan en timme....
Fan va kalt det är ute!
Så vad händer i morgon?

1.Frulle
2.Tvätta/Börja Packa
3.Städa i rummet!
4.Lunch
5.Kvällsmässa i
Färjestaden
6.Midda/Plugga
7.Sängen sova

Dagens Bild!
 

Dagens Tänk värt!

Det är att göra en god gärning utan att tänka på att det är en god gärning.

Källa: Nalle Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0