Saknad

Jaha en hel kväll med film! attans Bannaner va Kul det va!
Först Sweet home Alabama
Andra Pretty Women!
Trejde The Gratsh eller hur man nu stavar det!
UNder hela dagen har det varit Solit på öland! Skönt med lite sol så man kunde ladda lite!

I dag va det dog av min kusins son hemma i stockholm!
Alla va där men inte jag!
Har inte riktigt fått min Ekonmi att gå ihop den senaste månaden.
För mycke utgifter!

Men hoppas på att träffa Moster Morbror Kaj och alla kusiner under Lovet!

Nu denna helg har jag varit på Öland i snart 4 Månder snacka om att tiden går fort!
Dax att börja planera nästa Höst!
Vilken skola?
Vart i landet?
Ska jag dra till brasilien på massage kurs i sommar?

Något som jag ser fram i mot är i alla fall att träffa

Åsa Clair Josse Vevve Johan Johanna Marcus Peggy Mamma Pappa Sigge Lily
Och många fler under lovet!
Fattar dok inte hur jag ska hinna med allt!
Ska försöka låna en kamera av skolan så jag kan fota lite under tiden innan jul så ni
där hemma får se hur allt ser ut här nere!

Måste bara säga att jag saknar Karin Oskar och Johannes som bara den!
Har inte hunit med att höra av mig så mycke till er!


Aja sov så gott alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Sandra

uppdatering?

2009-11-28 @ 15:20:23
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: Tjossan

uppdatering? :P

2009-12-05 @ 16:08:14
URL: http://tjossa.wordpress.com
Postat av: Jojo

Massagekurs i brasilien?!??!?!?!

2009-12-06 @ 13:13:36
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0