Torsdag morgon!

Trött trött trött trött
skulle kunna ligga hemma och sova hela dagen men va tvungen och åka till jobbtorget i morse.
Hoppas på att jag får sova när jag kommer hem.
Måste börja fixa med hejdå middan.
Mycke mycke mycke
Aja ska vell ta och ringa den där myndighets personen och se om hon svarar...
Ha en bra dag alla ni där ute!
Kram
Sjukt härlig dag. Har myst med världens härligaste unge. Lily som jag e faster till





Kommer sakna henne så mycke närjag flyttar ner till öland...
Dagen flött på som den skulle.
Städa och fixA innan Sigge Tove Och Lily kom på besök..
Senare på kvällen titta jag på tv och bara tog de lungt..
Orkade inte göra så mycke men nu ska jag sova mysa lite bar med kia.


Natti Natt


Kia och Jag i sängen i går......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0