Torsdag 17 dagar kvar till Öland

Hej Hej!
Allt va inte så kul igår...
Men men fick hjälp så jag löste en del av det i alla fall...
Tog ledigt idag från jobbtorget orkade inte gå...
Låg hemma hela förmiddagen och titta på film..
Mitt Liv Som Hund
Alla vi barn i Bullerbyn
Björnbröder 2

Åkte i väg hem till sandra och johan har ätit pasta med bacon vilket va länge sen..
Orkade inte vara kvar hemma...
Fattar inte hur jag ska orka dom här dagarna som är kvar tills jag åker...
Skönt att jag kunde prata med en person i mobilen innan
jag vart hämtad och inkörd till sjukan...
Hon är helt underbar.....



I morgon ska jag till katarina på morgonen sen är det lunch med Åsa och Willma...
Efter det en tripp till Ikea igen....
Hare nice tills jag skriver igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0