Tisdag Morgon!!!

God morgon!
Skulle kunna sovit längre om inte klockan hade ringt men då hade jag bara blivit tröttare..
Nytt rekorde Åtta timmar i natt...
Säger bara jippi!

Igår så möte jag upp katarina på vägen till skrappan där vi tog en fika innan bio filmen...
Fick en jätte fin bok som hon hade klippt och klistrat. Hade aldrig tänkt att man kunde göra något sådant  med mina texter...

Sen gick vi på Bio och såg den nya Harry Potter filmen sjukt bra film men Den hade ett taskigt slut måste jag säga...

Men de va mysigt i alla fall...

jag vart lite rädd i mellan åt....






Sen efter de vart det nalle jakt inne i stan...
Fan va det ska vara svårt att hitta en nalle som man gillar...
Först gamla stan blad alla tusen tals turister sen typ vidare mot drottning gatan där fans det ingen häller. In i Gallerian till Br-leksaker men där fanns det ingen häller...
Upp på NK och deras leksaks avdelning men inte enns där fans det någon... Varför gör dom alla nallar sitandes nu för tiden va häände med den gamla valiga hedliga nallen?
Vidare till Ålense men inte där heller där såg vi massa konstiga gose djur men fan inte en enda nalle som såg normal ut som en nalle ska se ut..
Vidare till PUB-Huset där längst in på en hylla hitta jag han sitandes....



Shit va glad jag blev...
Han har ett litet Hjärta i säg som slår om man trycker han mot kroppen...
Efter de Åkte vi hem de va ju middags dax...
Katarina hem till sig o jag hem till mig...
Jag Laga i ordning Lasanget som hela familjen åt lyckat värre!!!!
Sen dök jag ner i påsen där min klipp bok låg....
hade fått en bok av katarina...
"Otryggare kan ingen vara" läste på baksidan tror den kan vara bra och ha läst senare i livet...
Aja tillbaka till idag...

Sitter på jobbtorget och ska söka fler jobb det går så där men de funkar...
Ska snart ringa social tanten får se va hon säger....
Okidoki hare så bra alla där ute!!!!

Kramar om!!


Kommentarer
Postat av: Jessica Åstrand

Vilken fantastisk liten nalle! Hoppas du kommer tillrätta på Öland. Det tror jag allt, du är ju en stjärna!



Hoppas allt är bra med dig, det var ju ett väldigt bra tag sedan! ;)



Min blogg finns (senare i augusti) på undertecknad.se



Hoppas du kikar in där med.



Kram vännen

2009-08-14 @ 10:26:53
URL: http://undertecknad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0