Söndag!

Hej hej!
NU är snart helgen slut...
Har varit med mina plastsyskon och myst under helgen...
Kommer sakna dom när jag flyttar. Nästa gång dom kommer så hinner jag bara träffa som snappt sen ska jag iväg själv på ett lite äventyr.....
Ska snart ner i tvätt stugan och tvätta....
lika roligt varge gång men inte fan e det någon annan i min familj som kan tänkas tvätta åt mig fast jag tar deras tvätt varge gång jag tvättar.
Men men det lär jag slippa när jag flyttar då kan jag tvätta när jag vill och ingen kan
komma och säga alex akn du ta dehär också...
Till midda vart de HOT 'A räkor med vitt lantbröd...
Snacka om nice..
Igår gjorde jag Fläskfil'e med POtatis gratäng vilket va uppskattat....


Nee i morogn blir det Jobbtorget sen fika sen bio sen hem....
Ska bli nice att kunna få ge lite till säg själv i morgon.......

Fridens Liljor tills jag skriver igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0