Onsdag

Jaha sjukt svårt att kliva ur sängen i morse...
Hade en hel del att fixa idag....
Men när jag väll kom ur sängen så gick det bättre...
Gick en sväng med hunden och sen upp och plocka ihop lite saker jag behövde med mig när jag skulle till
Jobbtorget och till katarina.
Efter att bussen va sen och den vart full fick jag i alla fall en plats som jag satt på musik och bara försvan in i min lilla värd.
Efter jobbtorget gick jag till tuben och tog den till skärmabrink där jag möte katarina.
Men men ditt gick bra. Vi fick saker gjorda sen tog vi en sväng till globen. Jag lämna in mina papper....
Åkte hem och nu sitter jag här igen...


22.30
Så nu ska jag lägga mig och sova...
Ska ringa en massa samtal sen fixa lite annat...
Lily kommer kanske förbi och myser lite med mig efter som pappa sigge
ska till norge på scout läger....
Aja
Natti natt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0