Natten mellan Fredag till Lördag!!!

Så nu sitter man och nördar...
Hihihihi
Nja ska vell snart sova annars lär KATARINA
Få fri spel för att jag inte sover som jag ska...
Vad händer i morgon då?
Ja LOLLO stiker till Kroatien...en vecka
O jag ska vakta marsvinen och lägenheten...
Pride Tåget med massa sköna typer...
Hoppas dock på att bli lämnad i fred efter som jag ej är lag åt det hållet....
Men men ...
Sen då?
Ja vem vet titta på film med Clair...


Just nu då!!!!
Mamma är inte hemma...
Bellan e på fest...
Sigge/Tove är i NOrge
Pappa/Chris hemma
Mammas man ute å partayar vilket jag o gillar...
Men nu är det bara 15 dagar kvar tills jag lämnar Svergies Huvudstad STOCKHOLM
O flyttar dock till en Ö som heter Öland men den har ju en förbindelse till fast landet...
Som tur e

Natti natt alla Där ute i Världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0