Fredag!!!!! Mer död en levande fan...

Jaha inte mycke man har sovit i natt...
Sjukt trött..
Upp och hoppa vid åtta i morse åkte med lille syster in till stan för att gå till
Pass enheten och fixa Eu-Idkort..
Vilket höll på att bli sjukt jobbigt.
Hon höll på att dampa där inne..
Men hon klara det fin fint...
Efter det åkte vi till t-centrlen där hon köpte en ny mobil. Jätte fin är den men jag skulle nog inte köpa en rosa mobil
Som den här









 

Hon vart nöjd i alla fall....
Sen va vi lite över allt innan jag stack iväg hem mot åsa vilket va helt fel fredag...
Jag skulle ju ditt nästa fredag...
Men men tog ut min sött hund nu när jag kom hem sen så nu ska jag titta på någon härlig film och dricka te!!
Hej så Länge!!!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Rosa mobil är SJUUUUKT hett!!



Min iPhone är blingad med ett rosa skal, så den är iaf halvrosa :)

Puss och kram

2009-07-24 @ 21:51:30
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0