Fredag en dag på Ikea!!!!

God morgon god morgon...
Vaknade halv sju av min mammas man som fan inte kan vara tyst....
Kunde inte somna om...
Gick upp och käka frulle...
Sen ut med vovven...
Han titta lite på morgon nyheterna...
Sen va det tuben till gullmars sen byte till farsta klev av vid skärmabrink där jag träffa katarina...
Vi fyllde i Csn banketer...
Hahha när jag och Katarina skulle fixa te uppe i köket så hitta vi en hus SPINDEL!!!
Shit va Katarina skrek o jag med...
Men Katarina tog det stora steget och tog död på den...
Sen satt vi och fika och prata en stund...
Efter det så möte jag Åsa och Wilma och käka lunch...
Lasanget för min del...
Jätte gott...


Senare vart det Ikea....
Sjukt kul åkte ditt med Sandra och Johan....
Jag handla

2 Badlakan ett turkost sen ett rött
2 Handdukar
24 Galjar
250 Ljus
4 Matlåder
4 Lakan
1 Skohorn
16 Ljus hållare
Klädd borste
1 Nytt täke
1 flisfilt

Stog i KASSAKÖ i 45 min innan vi kom fram...
Hahaha efter de vart de som vanligt KORV MED PEPSI
När Jag sandra och Johan gick till bussen....
DÅ braka rengnet lås...
Bussen gick bra hela vägen fram....
När jag kom hem fixa jag med sakerna och titta på tv..
Fick en mindre nice överraskning hemma..
En ångest person ska sova och bo hos oss hela helgen vilket gör det svårt för mig...
Mamma tar för givet att jag ska ha henne sovandes i mitt rum men men
Ska snart äta
Snabbmakaroner med Köttförs sås...
Ska hem till sandra och johan och spela Wii eller titta på film...
Här hemma driker dom som fan...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade du tagit med dig ditt wii?:S

2009-08-01 @ 16:16:54
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0