Tvätt och städ dag...

Sjukt utvilad idag....
Somnade innan tolv och sov till halv nio.
Gick till tvätten och slängde in lite tvätt och damsög av rummet och
Bädda sängen...

Så vad händer idag?
Boka biljetter hem till stockholm på tisdag....
Sen blir det Snacka med dom som ska på matchen i morgon!
Shit va kul det ska bli!
Hammarby-Kalmar....
Men va retad jag kommer bli av klassen om Hammarby inte vinner...
Men kul endå att det är fotboll i stan så det händer något...
Nee frukost ska man vell äta nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då får du förbereda dig för att bli lite mobbad för bajen kommer definitivt inte vinna mot kalmar.. kram

2009-08-29 @ 13:39:11
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: peggy

sitter o tittar på aik nu och längtar till imorgon så man får se bra fotboll ler.

annars så har jag precis ätit kantarell macka, gud så gott det är..... var ute i skogen o vandra i 4 tim ungerfär, jävlar nu gjorde aik mål...nåja skrik lite från mig i morgon. kram

2009-08-29 @ 17:24:49
Postat av: Alex

Själv klart ska jag skrika för dig peggy dok kommer jag inte stå med Hammarby klaken efter som biljetterna är slut så jag kommer stå med skolans alla Kalmar bojs Ler men men ska skrika i alla fall! Kramis

2009-08-29 @ 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0