Tisdag! Tre dagar kvar till Öland!

Så har man klarat av några personer till att säga PÅ ÅTERSEENDE till!
Har träffat Marie från stödcentrum i morse. Snacka lite allmänt om hur sommaren har varit sen snacka vi om Föreläsningen i Höst på Farsta gymnasium... Har Träffat Hjärnskrynklaren för sista gången
Sjukt skönt....!!!!
Efter de möte jag Clair och fick min data sladd...
Inhandla Lunch till mig och Katarina...


Åkte förbi Gården och träffa Peggy Christian Och Karin!
Va lite jobbigt att säga hej då till Peggy men jag vet att vi kommer ses igen...
Nu ska jag tittat på tv och bara ta det lungt......

Har en härlig känsla i kroppen men i magen har jag krypp....
Är närvös men de släpper när jag väll kommer till skolan och ska börja..
Har hela helgen att utforska skolan och området kanske ta ett bad eller en resa in till Kalmar måste i alla fall hämta ut Biljetterna till Kalmar-Hammarby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0